Blog design and digital scrapbooking elements created by Adori Graphics »

Wednesday, August 3, 2011

Kisah cempedak ramadhan...






haaaa.....saje je nak bg korang terliur kan bulan-bulan puasa mcm ni..hahahha....sorry la geng xde niat pon..saje je nak share story..so lepas ni..kalau korang mengidam tgk cempedak..bleh nak gi beli...menurut kawan haku, kat pasar ramadhan seulas 50 sen..ha standard ler tu...zaman rege semua nak naik...yang aku ni pulak..mmg malas le nak menjengah pasar ramadhan..karang nak beli bende lain..dgn segala tok nek kuih aku borong..setakat ni mmg pasar ramadhan tu menjadik 'kawasan larangan' bg bijik mata aku neh..


So semlm mmg rezeki la..lori yg dok hari2 tayang buah cempedak tu ade, baekkkk nyer parking kat tepi jalan,wahh rezeki la ni..(risau la jugak..time aku x beli..dia dok tayang hari2..time nak beli..dia tadek..kempunan lerr..) buat pengetahuan korang...aku ni mmg obses dgn buah cempedak goreng ni...kire nyer semlm aku berjaya la beli sebiji..bwk balik...and goreng sket utk berbuka puasa...ahhhhh nikmat nyeeeee cempedak goreng...



p/s: beli je sebijik...bleh repeat 5 mlm...x pon buat amal jariah kat jiran2...ape salahnyer...bulan ramadhan bulan yg penuh dgn nikmat-nikmat Allah...kan.. :)





2 comments:

mummyhoney said...

heheh.. mmg terliuq laa tngk... nak pulak terbau akan keharumannya.... pergghhh!!

p/s : tq sbb tl0ng blikan utk aku ....

Ely Zarina a.k.a Babylicious said...

ahahha...ilang bau air freshner lemon aku..bertukar jadik air freshner cempedak plak...hahaha balik terus goreng..tanper berlengah lagi

Post a Comment

 
Free blog design by Adori Graphics using the Be Inspired digiscrapping kit by Adorible Digital Designs