Blog design and digital scrapbooking elements created by Adori Graphics »

Friday, August 5, 2011

Gelora Assam Laksa

Perghhhh...bulan puasa ni nak kata rajin benor tu...xde la jugak...nak beli pulak..susah nak jumper yg sedap..kalau tanye kat encik suami..xde jawapan lain melainkan 'MEMASAK'....maka....aku mengambil keputusan nak masak assam laksa penang yg menjadik makanan peberetttt kitaorang di semesta alam petang nehhhh...actually idok lerrrr susah sgt nak buat assam laksa ni..cumenyer..terpakse menyinggah ke pasar sebelum balik...(sambil menaip..kepale otak aku sedang menari-nari memikirkan kaedah paling cepat utk sampai ke meeerket balik ni...sbb bahan-bahan nye xde...huhuhuhu) tak semena-mena air liur aku umpama ayor meleleh macam xde empangan biler teringatkan kuah asam laksa yg pekat lagik hebat tu...disusuli dgn nanas..dan bahan2 laksa yg lain...mcm x berpuasa jekk aku bercerita ekkkkkk..astaga..(imaginasi melampaui perbuatan...) heheheh..ok la..wish me all the best..kalau sodap..lepas ni bleh benti keje..bukak restoren...hahahahah...statement x bleh belahhhhhhh arr!!! p/s: turut selitkan gambor assam lakse yg berjaya aku buat...saje nak bg perot korang bergendang-gendang tarian baghra..kihkihkihk....



0 comments:

Post a Comment

 
Free blog design by Adori Graphics using the Be Inspired digiscrapping kit by Adorible Digital Designs